Etiketter

tisdag 5 oktober 2010

Fantastiskt!

Datorns underbara värld! varför har ingen visat mig allt som går att göra med en dator tidigare? (Kanske för att dom tröttnat efter att ha förklarat en sak 20 ggr och jag fortfarande inte hajar...kan tillägga att jag inte var speciellt dukigt på matte i skolan heller...kanske samma gen?)

Hur som helst, min fantastisk trevliga helg började med att grabbaran åkte till landet för att hjälpa mormor och morfar...med andra ord, jag var ensam hemma! Underbart! Åkte till Täby galopp för att se Carro Pont -Najje och Camilla Nordström- Vitnos tävla i ett ridhästlopp, strålande sol, underbara vänner (Ullis mötte upp) en laddad Najje......600 m full fart...det hela var över på 45 sekunder...underbart är kort! Stannade på MC D och åt sen bar det av ut till Rö, tjejkväll med....datorn...dessa två roliga, teknik freak hade föga roligt åt en helt ovetande korkad person (jag själv) som inte ens vet hur man tömmer videokamrean, lägger över bilder från mobilen till datorn..men det är aldrig för sent att lära sig!

Så snart kommer det bilder från mobilen!

1 kommentar:

  1. Tur att det i alla fall finns nåt praktiskt som du ännu inte är bäst på! Hi hi. Men denna gång lyckades riktigt bra ändå!

    SvaraRadera