Etiketter

fredag 6 augusti 2010

Semester

Så äntligen har jag gjort mina 2 "slitveckor" på jobbet...fick ju avbryta min semester för att gå in och täcka upp då vi var som minst om personal på jobbet, så är det när man jobbar på sjukhus. Så nu ska jag bara avsluta det sista på jobbet därefter väntar fortsatt hårt arbete hemma...badrumsrenovering, målning av hus, sadelkammare, stolpa hagar mm, undrar just om det blir tid över till ridning. Fördelen att vara gift med en "handyman" är att renovering av någonting ofta påbörjas ganska omgående...nackdelen är att det sällan blir riktigt färdigt, typ fogar mellan kakelplattor, lister etc..
Igår red Katarina och hennes kompis Jenny hästarna så jag tog med mig unge och gubbe o åkte hem till min bror för dusch och middag..trevligt. Lucas badade i badkaret han längtar också till badrummet blir klart..jag med....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar